I Troll BadBoyHalo with a Cursed Minecraft Plugin

Avaldati 11 apr 2021
Skeppy Trolls BadBoyHalo with a Fake Portal Mod. This was the best thing ever.

Today I am trolling BadBoyHalo in Minecraft and... honestly what else is new. Seriously guys though this was one of the FUNNIEST trolls I've EVER done on Bad, like I think he actually lost his mind this time, and so will you after watching this LMAO. He even starts talking to himself at one point it was honestly so sad. Talking about the difference between imaginary blocks and real blocks, smh. Basically today we are challenging Bad to a series of parkour challenges, but what he doesn't know is that I've installed these CRAZY portal mods and it was so, so hilarious. This video was so fun and funny to make so if you enjoyed this please hit this video with a like :D If this gets 100k likes maybe I'll use another mod like this to troll the muffin man. Also sub to @BadBoyHalo to lend him your brain cells he really needs your support right now.

ALSO! Check out: skeppyshop.com/

Follow My Twitter - @Skeppy
Follow My Instagram - @Skeppy

Not Minecraft, But Water Rises or Minecraft, But Lava Rises, or any other but challenge like that. This is a speed runner / survivalist in Minecraft against a killer / assassin / hitmen but it's BadBoyHalo getting really, really confused for 10 minutes LMAO

Kommentaarid

  • Badboyhallo - 100 Brain cells 😂

  • How did he install the mods on bbh‘s computer without him knowing

  • what mod is this

  • yeppppopp

  • He really said who are you xd s

  • Now I have -167 brain sells

  • "Youre going to lose brain cells from this" Sorry but I cant lose what I dont have

  • Ok boomer

  • what is the mod ?

  • The ending tho

  • The title I TROLL badboyhalo

  • Hahaha

  • the map in the beginning is absolutely perfect

  • You are the bast

  • OOOOOOOoO😯

  • Me at midnight: oooh~~~ looks cool Also me during the video: I should never have clicked on this -_-

  • Skeppy is possessed

  • 10:28 disconnected

  • please can you start linking the plugin and mods?

  • Name of the mod?

  • Mod?

  • BBH: What? What is happening? What is this?! Skeppyyyy! What is this? 4:52

  • 0:15 skeppy summoned his inner demon

  • But I dont have brain cells

  • Can you quiet down because I watch you in front of my mum every day 🙁

  • the end scared me

  • BadBoyHalo: “WHAT THE MUFFIN” LOL

  • 5:43 every cell in my brain died 😂

  • whar mod

  • I love the "Disconected"

  • Next video: Skeppy scares BadBoyHalo With his voice ( 10:19 )

  • FORESTINGLA Blase

  • WHAT IS HAPPENING -bbh

  • What is this pluggin or mod called

  • 6.9k comments nice

  • 5:26 Me: *max volume* Skeppy: alright enought of that,let's go- Badboyhalo: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA me: *dying from laught at the same time feeling pain on the ears*

  • Skeppy: "You will literally *lose brain cells* from this video. Me: Aight bet The video: 5:41 Also me: *Clicks off video to stop losing braincells*

  • The "WHO ARE YOU-" at the very end has me dead 😂😂😂😂

  • Now we know Bbh ain't good at parkor

  • Poor bbh

  • If you pin me I and ❤️ my comment I will make sure you get 11M Subs

  • I don’t know why but every time bbh said “what the muffin” I burst out laughing 😂

  • 10:08

  • It's blow up my mind

  • OMG WHO ARE YOU WHAT HAPPENING... DISCONNECTED

  • COOL

  • WOAH SKEPPY IS MYSTERIO FROM SPIDERMAN HOMECOMING

  • what is the mod name

  • 9:01

  • 5:25 haha

  • More

  • DIAMONDS IM SEARCHING FOR YOU DODODODODO

  • Me:*sees the intro Also me: *laughs

  • The WHO ARE YOU?! Got me laughing so much!🤣

  • Oof

  • i love the ending

  • Turns out skeppy is not skeppy cuz yes

  • This is so cursed

  • Legend says skeepy turns into a demon thing Skep: IT WAS AN LIE 10:12

  • Skeppy you shall do a skeppyfans got talent

  • just the intro

  • I think u broke BadBoyHalo

  • The intro-

  • Don't worry skeppy i will lose some brain cells for the video 🤣😅👌

  • I AM SUBSCRIBED

  • Hey don't be afraid of SKEP CIPHER cuz when he said "NONE OF THIS WAS IN THE SKY" "IT WAS A LIE" "IT WAS A LIE" he sounded like Bill Cipher from Gravity Falls

  • He got posseed

  • Skeppy: None of this was in the sky it was lie it was a lie Bbh: who are you what is happening Bbh: *logs off wondering what just happened thinking that he was trapped in a simulation and the simulation just broke*

  • Skeppy sounded possesed by Bill Cipher when he reveals everything to Badboyhalo

  • "None of this was in the sky! It was a lie!" That rhymed...

  • 20 seconds in and badboy halo is being gaslighted

  • Skeppy: *tps BBH into the air* BBH: AHHHH~

  • Why was doing a voice it’s himself

  • What is it with the muffins?🤣

  • BBH: what the muffins Me: oh sooo u like cooking thats why???

  • Is it creepy that Skeppy always going onto bbhs PC and downloading plugin

  • Skeppy: it was a lie All of the kokichi simps:

  • that intro was kinda scary it reminded me of flash season 7

  • Me When I Noticed BBH Talking To BBH Me:Confusion

  • I no longer know what is reality

  • At 5:16 pause then click read more Sus

  • i like the part sk3ppy said "NONE OF THIS WAS IN THE SKY, IT WAS A LIE,IT WAS A LIEEEEEEEEEEEEEE" yea thats creepy and i like creepy stuff :P

  • what plugin is this

  • God/Jesus 1 John 1:9 you cannot fool God however. You cannot keep holding onto sins and keep asking for forgiveness. Amen! ✝️❤️🙏 ROMANS 1:16✝️FOR I AM NOT ASHAMED OF THE GOSPEL OF GOD FOR IT IS THE POWER OF GOD FOR SALVATION TO EVERYONE WHO BELIEVE ✝️❤️🙏 Matthew 14, verse 4 For God said,Respect your father and your mother ✝️❤️🙏 1 Juan chapter 3 verse-2 My dear friends,we are now Gods children,but it is not yet clear what we shall see him as he really is. ❤️✝️🙏 ✝️John 14:6 “ I am the way the truth and life. The only way to the father is through me”✝️- Jesus Christ❤️🙏🏽amen I want you to show love, not offer sacrifices. I want you to know me more than I want burnt offerings. ✝️❤️🙏 The Earth is the Lord’s, and everything in it. ✝️❤️🙏 The World and all its people belong to him. ✝️❤️🙏 Love does no wrong to others, ✝️ so love fulfills ✝️ the requirements of ✝️ God’s law. ✝️ James 1:17-18: Every good gift and every perfect gift is from above, coming down from the Father of lights with whom there is no variation or shadow due to change. Of his own will he brought us forth by the word of truth, that we should be a kind of firstfruits of his creatures. ✝️❤️🙏 1 Corinthians 4:20: For the kingdom of God does not consist in talk but in power. ✝️❤️🙏 For God so loves the world that he gave his one and only Son, that whoever believe in him shall not perish but have eternal life. John 3:16 ✝️❤️🙏 What, then, shall we say in response to these things?If god is for us, who can be against us.? Romans 8:31 ✝️❤️🙏 For I am not ashamed of the gospel, for it is the power of God for salvation to everyone who bribes, to the first Jew first and also to the gree ✝️❤️🙏 "Be joyful in hope, patient in affliction, faithful in prayer." - ‭‭Romans‬ ‭12:12‬ ‭NIV‬‬ ✝️❤️🙏 The introductions of the Lord are perfect, reviving the soul. the decrees of the Lord are trustworthy, making wise the simple

  • “IT WAS A LIE” Did Kokichi possess you or sum? 😪

  • Bbh is prob losing his mind bc of this

  • disconnmnected

  • I'm traumatized by skeppy..

  • Skeppy: I don’t think you can handle it Me: *intense idot ptsd*

  • Omg at the end- 😂😂😂😂😂😂

  • aye 5.69 subs

  • whats the mods called? pls?

  • what is name of this mod

  • "ur litterally gonna loes brain cells fromthis" unfortunatly my brain sells cant go into the negatives

  • 5:15 amogus

  • Skeppy: your going to loose brain cells from this Me: I don't braincells anymore😑

  • "disconnected"

  • i have a vid idea you can troll bbh with the realistic mod :>

  • Me:Clicks off vid bc he said you'll lose brain sells Also me:Sorry I only have one left-

  • !!!!!!!